رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: یک هزار بسته کمک معیشتی میان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام پژمان طهماسبی رییس کمیته امام خمینی (ره) اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح رزمایش مومنانه که با حضور جهانگیری فرماندار اندیمشک، حجت الاسلام موسوی امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان برگزار و یک هزار بسته معیشتی میان مددجویان نیازمند و تحت حمایت  کمیته امداد، توزیع شد.

او افزود: این بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات و ... به ارزش ۳ میلیون ریال بودند، که از سوی این نهاد و مراکز نیکوکاری تهیه شده و به دست نیازمندان رسید.

حجت الاسلام طهماسبی ادامه داد: پیش از این نیز ۵۰۰ بسته مواد غذایی و پوشاک در آستانه ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش ایران همدل، میان نیازمندان اندیمشک و بخش مرکزی توزیع شد.

رییس کمیته امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است و یکی از بهترین راه‌ها برای خودسازی گذشت و فداکاری و انفاق در راه خداوند است، اگر خود را موظف به همراهی، احسان، نیکی و رعایت انصاف بدانیم خداوند نیز برکات خود را بر ما نازل خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.