مسئول گروه محبان امیرالمومنین علی (ع) راور از توزیع ۱۸ هزار پرس غذای گرم همزمان با شب شهادت حضرت علی (ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد پاک وجود مسئول گروه محبان امیرالمومنین علی (ع) شهرستان راور گفت: همزمان با شب شهادت حضرت علی (ع) با همکاری این گروه، خیرین و همچنین همت مردم شهرستان راور تعداد ۱۸ هزار پرس غذای گرم در هشت نقطه از شهر طبخ و بین نیازمندان و دیگر قشر‌ها توزیع شد.

او بیان کرد: برای طبخ و توزیع این پرس‌های غذا، تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه و در دستور کار قرار گرفت.

توزیع ۱۸ هزار پرس غذای گرم در راور

پاک وجود تصریح کرد: هیئت امنای بالای ۲۰ مسجد شهر و روستا‌های نزدیک و هشت آشپز به همراه گروهشان در این امر خیر شرکت و در حالیکه روزه دار بودند در حرارت بالای آشپزخانه کار کردند.

او افزود: مسئولان و روسای برخی ادارات از جمله شهردار، شورای شهر، امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرمانده سپاه پاسداران، پورابراهیمی نماینده مردم این شهرستان در مجلس، رئیس اداره اوقاف، رئیس صنعت، معدن و تجارت و مسئول معاینه فنی راور هم پارسال و امسال با جدیت ما را در این کار خیرخواهانه یاری کردند.

توزیع ۱۸ هزار پرس غذای گرم در راور

پاک وجود ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مهم شرکت داشته اند، ابراز امیدواری کرد: خداوند برکت و لذت زندگی به آن‌ها دهد تا سال‌ها میزبان سفره مولا شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار