تاریخ رونمایی و عرضه Infinix Note ۱۰ Pro مشخص شد

طبق اطلاعات درز یافته گوشی نوت ۱۰ پرو اینفینیکس در تاریخ ۱۳ مه معرفی و در تاریخ ۱۶ مه پیش فروش می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ گوشی Note ۱۰ Pro شرکت اینفینیکس (Infinix Mobile) ماه گذشته در یک رندر لو رفته ظاهر شد و چند روز پیش نیز شاهد چند تصویر از آن بودیم که طراحی و دو گزینه رنگی آن را نشان می‌داد. طبق گزارش‌ها قرار است این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۳ مه (چند روز دیگر) معرفی شود.

این افشاگری از شعبه اینفینیکس در پاکستان صورت گرفته، که تأیید کرده است Note ۱۰ Pro از ۱۶ مه در کشور‌های آسیایی برای پیش خرید ارائه می‌شود و فروش آن دو روز بعد آغاز می‌شود. این شرکت Note ۱۰ Pro را با رنگ مشکی دیده نشده قبلی به ما نشان می‌دهد، اما برخلاف دو نوع دیگر، این گوشی دارای طراحی دو رنگ است.

مشخصات گوشی نوت 10 پرو اینفینیکس

شرکت اینفینیکس هنوز مشخصات نوت ۱۰ پرو را به اشتراک نگذاشته است، اما کنسول گوگل پلی و فهرست‌های FCC، نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند از ۸ گیگابایت رم، اندروید ۱۱، فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت، شارژر ۳۳ وات و صفحه نمایش ۱۰۸۰p، بهره خواهد برد. این گوشی احتمالاً دارای یک پنل LCD است، زیرا دارای یک خواننده اثر انگشت نصب شده در کنار آن است.

عرضه Infinix Note ۱۰ Pro در تاریخ ۱۳ مه

همچنین در فهرست کنسول گوگل پلی آمده است که این گوشی دارای چیپست Helio G۹۰ SoC است، البته با این حال شایعاتی وجود دارد که نوت ۱۰ پرو با G۹۰T یا G۹۵ همراه خواهد بود.

چندی پیش نیز این سازنده گوشی‌های هوشمند چینی دست به ساخت نسخه ارزان قیمت این گوشی با نام Infinix Zero 8i زده بود. این گوشی از لحاظ ظاهری تقریبا شبیه به گوشی Zero 8 است و تغییر خاصی در ظاهر آن دیده نمی‌شود. در بخش نمایشگر این گوشی شاهد استفاده از یک نمایشگر LCD با ابعاد ۶.۸۵ اینچ هستیم که از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز استفاده می‌کند و رزولوشن این نمایشگر +FHD است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار