۱۱ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۱۴۸ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۱۱ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ ۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۲۴ بیمار مبتلای جدید مشکوک به ویروس کرونا، شبانه روز گذشته در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران شناسایی، پذیرش و بستری و در همین مدت ۱۷۸ نفر با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او با اشاره به بستری ۷۳۱ بیمار کرونایی و نیز قرار داشتن ۱۸۳ بیمار بدحال مبتلا به کووید ۱۹ با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه افزود:۹ هم استانی ۲۴ ساعت گذشتهبر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

فوت ۲ کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از پذیرش ۲۴ بیمار کرونایی جدید، ساعت گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه و نیز ترخیص ۵۷ بیمار نیز با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۹۲ نفر و تعداد بیماران بدحال مبتلا به کروناویروس با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه را ۴۱ بیمار اعلام کرد.

دکتر جلالی گفت: ۲ همشهری بابلی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به ویروس جهش یافته کووید ۱۹، فوت کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار