حیدری گفت: زمان برگزاری آزمون‌های کتبی دانشگاه آزاد در شهر‌های قرمز و نارنجی تغییر می‌یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدحیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گوی زنده شبکه خبر اظهار کرد: آزمون جامع برای دانشجویان دوره دکتری برقرار است و در سنوات گذشته این آزمون وجود داشته و همه دانشگاه‌های کشور طبق قوانین و مقررات ملزم به اجرای آزمون جامع هستند.

او افزود: آزمون جامع از دروس پایه دانشجویان گرفته می‌شود که کفایت درس تئوری و عملی گذرانده شده تا سقف ۱۸ واحد برای دانشجویان دکتری است.

حیدری تصریح کرد: اگر دانشجویان دکتری در آزمون جامع قبول شوند وارد مرحله تز و رساله دکتری خود خواهند شد.

او با بیان اینکه آزمون جامع دکتری دارای دو مرحله کتبی و مرحله شفاهی است، تاکید کرد: آزمون‌های شفاهی دانشگاه آزاد در موعد مقرر با توجه به شرایط کرونایی، بصورت مجازی و آزمون‌های کتبی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بصورت حضوری برگزار می‌شود.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: در شهر‌های قرمز و نارنجی زمان بندی آزمون کتبی تغییر خواهد کرد و یک هفته قبل از آن به شهر‌ها بعد از اخذ مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
این ترم در دانشگاه آزاد اصلا کیفیت نداشت کلاسهای مجازی نصفه و نیمه بود و امتحانات هم کاملا بیهوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کدام امتحان ؟ این ترم ماستمالی شده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام. میدونم کامنتمو منتشر نمیکنید چون خیلی تکراری شده. حقم دارید ولی ماهم حق داریم بخدا خودمونم خسته شدیم. از یک طرف دولت میگه قرنطینه وضعیت فلانو بهمانه. از یک طرفم زور میزنه که کنکورو امتحاناتو قبل انتخابات برگزار کنن. که یک بخشی از دلیلشم شما بهتر از ما میدونید. لطفا در مجلس پیگیری کنید که مجلس به دولت فشار بیاره ازمون هارو به همون تابستون منتقل کنند و شل کن سفت کن در نیارن. ممنونم.