نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حکم دادگاه دیوان عالی ملزم شد اعضای جدید کابینه خود را تا امروز معرفی کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با یک روز تاخیر پنج وزیر کابینه خود را به دستور دادگاه دیوان عالی اعلام کرد.

به دنبال تعهد بنیامین نتانیاهو به دیوان عالی دادگستری رژیم صهیونیستی، قرار بود جلسه معرفی وزرای جدید کابینه دیروز یکشنبه برگزار شود، اما با اعلام یک روز عزای عمومی در پی حادثه الجلیل، جلسه به تعویق افتاده بود.

وزرای جدید «ایتان گینزبورگ» وزیر ارتباطات، «چیلی تروپر» وزیر علوم و فناوری، «مایکل بیتون» وزیر برابری اجتماعی، «یوآو گالانت» وزیر آموزش عالی و «یووال اشتاینیتز»  وزیر آب هستند که امروز تایید شدند.

هفته گذشته، دادگاه انتصاب «افیر اکونیس» را برای وزارت دادگستری رد کرد و باعث شد نتانیاهو به بنی گانتس اجازه دهد به عنوان وزیر دادگستری خدمت کند.

طبق دستور دادگاه عالی رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه وزارت‌های باقیمانده نباید خالی بمانند، نتانیاهو متعهد شد که اسامی باقی وزرا را حداکثر تا بعد از ظهر روز دوشنبه اعلام کند.

فروردین ماه، بنیامین نتانیاهو با اینکه در حال محاکمه در دادگاه به اتهام فساد اقتصادی و کلاهبرداری بود، با رای اکثریت کنست (پارلمان) مجددا مسئول تشکیل کابینه جدید شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار