معاون خدمات شهری شهرداری آبادان از آبگرفتگی معابر ناشی از بارش غیرمنتظره باران در شهرستان خبر داد.

عبیات،معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: دیروز شاهد باران غیرمنتظره ای به مدت ۱۵ دقیقه بودیم که موجب غافلگیری سازمان هواشناسی شد و آن ها از اطلاع دادن قبل از بارش به شهرداری و سایر سازمان های مرتبط بازماندند.

او افزود:بارش باران باعث آبگرفتی هایی در برخی نقاط شهر از جمله ذوالفقاری، سده ، کارون و ایستگاه ۱۲ شد که به محض ایجاد آبگرفتگی نیروهای شهرداری،آبفا و سازمان برق برای رفع مشکل وارد عمل شدند.

عبیات ادامه داد: عمر آبگرفتگی در منطقه یک آبادان۲ ساعت و در ذوالفقاری ۴ ساعت پس از بارش باران بود و آبگرفتگی سایر نقاط تا صبح امروز به طور کامل رفع شد.

او همچنین تصریح کرد: دستگاه پمپاژی که به منطقه کارون ارسال شد هیچ گونه مشکلی نداشت اما همزمان با رسیدن دستگاه به مقصد،برق آن منطقه وصل شد و نیازی به استفاده از آن نبود،به همین دلیل بدون استفاده بازگشت.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: پارسال سیستم های پمپاژی که دچار نقص بودند تعمیر شدند و تعداد آن ها از ۱۲ عدد به ۵۰ دستگاه پمپاژ افزایش پیدا کرد‌.

عبیات در پایان از نیروهای شهرداری،آبفا و سازمان برق تشکر کرد و رفع آبگرفتگی را ناشی از تلاش بی وقفه ی آن ها در طول شب گذشته خواند و باران را رحمتی الهی عنوان کرد که هم کشاورزان را دلشاد و هم آب و هوای آبادان را در تابستان گرمی که پیش رو است، مرطوب تر می کند.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.