نماینده مردم اراک در مجلس گفت: ملت ایران به غربی‌ها و به ویژه آمریکایی‌ها بی اعتماد هستند و تیم مذاکره کننده باید این موضوع را در نظر داشته باشد.

محمد حسن آصفری نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی ایران  در در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ادامه مذاکرات برجامی ایران و ۱+۴ در وین گفت: مجلس باید در جریان این مذاکرات باشد و هر توافق تعهد آور در این مذاکرات باید به تصویب قوه مقننه برسد.

وی با بیان اینکه در این مذاکرات نباید مسائل فرعی وارد شود ادامه داد: با توجه به بدعهدی طرف‌های مقابل باید در وین برای برداشته شدن تحریم‌ها و اقدام عملی در این زمینه مذاکرات صورت گیرد.

عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در برجام به تعهدات خود عمل کرد، اما طرف‌های غربی با بدعهدی اقداماتی را که برای زنده نگه داشتن برجام لازم بود انجام ندادند، افزود: ملت ایران به غربی‌ها و به ویژه آمریکایی‌ها بی اعتماد هستند و تیم مذاکره کننده باید این موضوع را در نظر داشته باشد.

نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه اجازه فرصت سوزی به غربی‌ها داده نمی‌شود و نمی‌گذاریم مذاکرات فرسایشی را رقم بزنند، اظهار کرد: اینکه ۷ سال معطل غربی‌ها در برجام ماندیم اشتباه استراتژی مجلس و دولت بود که اکنون مجلس یازدهم به دنبال آن است که آمریکایی‌ها نسبت به انجام تعهدات خود و برداستن تحریم‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ملت ایران به آمریکایی‌ها بی اعتماد هستند همچنین به دولت و مسئولین کشور خود اصلا" اعتماد ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوباره برجام
آخرین اخبار