موهبتی گفت: مجموعه ارتش و استقرار تیپ‌ها در زاهدان، خاش، ایرانشهر و همچنین یگان‌های نیروی هوایی، دریایی و زمینی استان در اوج آمادگی برای هر نوع تحرک دشمن قرار داشته تا اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور برسانند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی  استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از مجموعه لشکر ۸۸ زرهی ارتش اظهارداشت: نظم به معنای واقعی در ارتش لحاظ شده و این نیروی نظامی در اقتدار، نظم و عدالت و تقوا در اوج خود قرار دارد.

او افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نیروهای نظامی، انتظامی و پیوندشان با مردم تحت فرماندهی کل قوا شرایطی را ایجاد کرده که عزتمندترین کشور حال حاضر دنیا کشورمان شده‌است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: آمادگی در مجموعه این تیپ در استان و اقدماتی انجام شده در حوزه زیرساخت‌ها، تجهیزات لجستیک مورد نیاز مجموعه نیروهای نظامی در بهترین شرایط خود قرار دارد.

او با بیان اینکه لشکر ۸۸ زرهی ارتش سیستان و بلوچستان امکانات سابق و هر آنچه نیاز داشتند به تجهیزات بروز کرده‌اند خاطرنشان کرد: خدا باوری، خدمتگرزاری به ملت و کشور در کنار تمامی این امکانات در مجموعه ارتش در اوج خودش بوده است.

موهبتی با اشاره به اینکه مردم سیستان و بلوچستان و کشور خدمات نیروهی نظامی و ارتش را در بحران‌ها و مدیریتش دیده‌اند بیان کرد: همه بدخواهان نظام بدانند آمادگی ارتش در اوج قرار دارد و همانگونه که در شرایطی بدو پیروزی انقلاب دشمن نتوانسته اقدامی کند اکنون جرات بیان مطلبی را نیز نخواهند داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.