کنفرانس سالانه فيزيك ايران با همکاری انجمن فيزيك ايران و دانشگاه صنعتی اصفهان در شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آذر تفریحی، دبیر اجرایی رویداد ملی كنفرانس سالیانه فيزيك ايران با اعلام این خبر‌گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس، ایجاد فضای مناسب جهت ارائه دستاورد‌های پژوهشی فیزیک‌دانان کشور در یک سال اخیر و آشنایی با مباحث روز دنیا در زمینه‌های مختلف علم فیزیک است.

استادیار دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: در این کنفرانس، سخنرانی‌های عمومی و تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله فیزیک ذرات بنیادی و میدان ها، فیزیک هسته‌ای، فیزیک اتمی و مولکولی، الکترومغناطیس، اپتیک، آکوستیک، انتقال گرما، مکانیک‌کلاسیک و دینامیک شاره‌ها، فیزیک گازها، پلاسما‌ها وتخلیه‌های الکتریکی، ماده چگال، فیزیک میان‌رشته‌ای و همچنین نجوم و اخترفیزیک ارائه می‌شود.

تفریحی در خصوص نحوه ارسال مقالات به این کنفرانس که قرار است به صورت انلاین برگزار شود توضیح داد: محققان و پژوهشگران کشور، می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه مقالات خود را از طریق سامانه انجمن فیزیک ایران ارسال نمایند. همچنین، مجموعه‌ای از دستاورد‌های پژوهشی در این کنفرانس به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

ثبت نام درکنفرانس سالانه فیزیک ایران برای بهره مندی از سمینار‌ها و سخنرانی‌های جانبی، تا ۳۱ تیرماه با مراجعه به وبگاه این کنفرانس به نشانی https://www.psi.ir/farsi.asp?page=physics۱۴۰۰ امکان پذیر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار