مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: سیل ۱۳ روستا در استان را درگیر کرده و هلال احمر استان در حال امدادرسانی و توزیع اقلام زیستی بین آسیب دیدگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امیر جعفرزاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در مورد آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان، اظهار کرد: از عصر روز گذشته که بارندگی‌های شدید و سیل آسا را به ویژه در روستا‌های شهرستان‌های چایپاره، چالدران، پلدشت و خوی این بارندگی‌های خسارات وارد کرده و ۱۳ روستای این شهرستان‌ها در گیر سیل هستند.

او افزود: در پی این اتفاق ۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر استان شامل ۳۲ امدادگر و داوطلب برای امدادرسانی وارد عمل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تیم‌های عملیاتی از شعب چایپاره، چالدران، پلدشت و خوی به مناطق اعزام و چهار دستگاه خودرو کمک دار و سه دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی استفاده شده است.

جعفرزاده گفت: بر اساس برآورد‌های اولیه، بیشترین آبگرفتگی مربوط به روستا‌های اعلامی در شهرستان چایپاره بوده که نیرو‌های عملیاتی تاکنون نسبت به تخلیه آب از منازل روستایی و محل‌های نگهداری احشام و علوفه دامی اقدام کرده اند و در روستای آغجاقشلاق خوی نیز، آب از محوطه ۱۰ باب منزل مسکونی توسط نجاتگران تخلیه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.