مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان، گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا در دوران قرنطینه استانی نظارت ویژه‌ای بر فعالیت همه صنوف غیرضروری داریم.

سید مهدی میرجهانیان مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به تداوم شیوع بیماری کرونا گفت: طبق دستورالعمل‌ها در این دوران صرفا مشاغل گروه یک می‌توانند فعالیت داشته باشند.

او افزود: البته فعالیت این دسته از مشاغل با محدودیت زمانی و رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌ها و فاصله‌گذاری‌ها انجام می‌شود و واحد‌های عرضه و فروش موادغذایی یا رستوران‌ها موظف هستند پذیرایی نداشته باشند.

میرجهانیان بیان کرد: ما باید از فعالیت دیگر گروه‌های شغلی جلوگیری کنیم و برهمین اساس بازدید‌های موردنیاز برای پیگیری تخلف‌ها انجام شده است و گاهی روزانه حدود ۷۰۰ واحد صنفی متخلف را به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان درباره چگونگی برخورد با متخلفان، گفت: متخلفان براساس مصوبات استانی بار اول به مدت ۱۵ روز پلمب می‌شوند و در صورت تکرار تخلف‌ها برخورد‌ها جدی‌تر انجام می‌گیرد و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.