عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت گفت: باید در تهران و کلانشهر‌ها تا اطلاع ثانوی و تا گذر از پیک چهارم طرح ترافیک اجرایی نشود.

محسن فتحی عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در پیک چهارم کرونا قرار داریم و باید ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موارد دیگری نیز برای مهار این پیک در نظر گرفته شود، گفت: باید در تهران و کلانشهر‌ها تا اطلاع ثانوی و تا گذر از پیک چهارم طرح ترافیک اجرایی نشود.

وی با بیان اینکه باید از ایجاد تجمعات در برخی مکان‌ها به مانند بانک‌ها و بی آرتی و اتوبوس‌ها جلوگیری کرد، ادامه داد: می‌توان با تدابیری مانع از ایجاد تجمع در برخی مشاغل و ادارات شد تا از شیوع کرونا جلوگیری شود.

نماینده سنندج در مجلس با تاکید بر اینکه برای مهار پیک چهارم کرونا به اقدامات چند وجهی از طرف دولت، وزارت بهداشت و مردم نیاز داریم، بیان کرد: از سوی دیگر باید بر ورودی و خروجی مرز‌ها هم کنترل لازم صورت گیرد و در صورت نیاز مرز‌های کشور بسته شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت با بیان اینکه مردم نیز مراعات کنند و از دورهمی و مهمانی پرهیز کنند، گفت: دولت و تمامی مسئولان هم باید چاره اندیشی کنند، چون مردم تا حدی می‌توانند این شرایط را تحمل کنند. اکنون بازار بسته است، اما روزانه تعداد زیادی در مترو تردد می‌کنند. اگر قرار به بستن بازار باشد، اما همچنان مردم در خیابان‌ها با حجم زیاد رفت و آمد کنند این وضعیت کنترل نمی‌شود و تنها به اصناف ضرر وارد می‌شود.

فتحی عنوان کرد: به هرحال مهم ورود دولت با تمام قوا برای کنترل شرایط کرونا نقش کلیدی دارد، اما مردم هم باید مراعات کنند تا از این پیک عبور کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار