استاندار خراسان رضوی گفت: در چند روز اخیر بازرسی‌های خوبی از اصناف صورت گرفته اما این میزان کفایت نکرده و به سازماندهی و بازنگری نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری برگزار شد، گفت: در خراسان رضوی با وجود جمعیت زیاد، تردد‌های متعدد و گشایش‌های استانی، ویروس کرونا با تلاش همه کادر بهداشت و درمان و مدیران استانی مدیریت شده است و امیدوارم در روز‌های آینده نیز شاهد سیر نزولی آن باشیم.

او ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای افزایش تست‌های پی سی آر افزود: باید مدت پاسخگویی تست‌ها در حداقل زمان اتفاق بیفتد.

استاندار خراسان رضوی بر ضرورت انجام تست کرونا در مرز افغانستان تأکید کرد و ادامه داد: علی‌رغم اینکه از دیروز شاهد بسته شدن مرز‌های مسافری با کشور افغانستان بودیم، اما مرز‌های تجاری همچنان فعال است، لذا باید در تایباد مکانی به عنوان مرکز قرنطینه برای شرایط ضروری تعبیه شود.


بیشتر بخوانید


معتمدیان ضمن اشاره بر لزوم برخورد با دستگاه‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی در آن‌ها رعایت نمی‌شود، بیان کرد: در چند روز اخیر بازرسی‌های خوبی از اصناف صورت گرفته است، اما این میزان کفایت نکرده و به سازماندهی و بازنگری نیاز است.

او تصریح کرد: از دانشگاه علوم پزشکی که فاز اول واکسیناسیون را پشت سر گذاشت قدردانی می‌کنیم، اما برای انجام مرحله دوم به واکسن بیشتری نیاز است.

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح باید تدابیر و هماهنگی‌هایی برای ممانعت و جلوگیری از تردد‌های غیرمجاز در نوار مرزی اتخاذ شود.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.