هواشناسی بوشهر اعلام کرد:از امروز تا سه‌شنبه بارش خفیف و پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط، به خصوص بر روی دریا و نواحی شرقی و جنوبی استان رخ می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از بعدازظهر امروز تا سه‌شنبه با گذر امواج ناپایدار جو، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب، ضمن افزایش موقتی سرعت وزش باد و پوشش ابر، بارش خفیف و پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط، به خصوص بر روی دریا و نواحی شرقی و جنوبی استان رخ می‌دهد.

محمدرضا انصاری افزود: تا پیش از ظهر فردا، جهت وزش باد متغیر بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در فراساحل در برخی ساعات ۱۰ تا ۳۸ گاهی ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

او ادامه داد: ارتفاع موج نیز در این مدت، ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل گاهی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر است.


بیشتر بخوانید


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۱۳ بامداد، جزر اول ساعت ۰۵:۰۴، مد دوم ساعت ۱۲:۲۳ و جزر دوم ساعت ۲۰:۴۱ خواهد بود.

انصاری گفت: در شبانه روز گذشته بندر امام حسن و جم با ۱۹ و اهرم، برازجان و خورموج با  ۳۸ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را داشته‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.