مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : مراسم شب‌های قدر در فضای باز بقاع متبرکه شاخص در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های قدر در استان کرمانشاه گفت : این مراسم در تمامی بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی این استان برگزار خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه مراسم شب‌های قدر در فضای باز و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود، گفت : این مراسم حداکثر ۲ ساعت از ساعت ۲۴ لغایت ۲ بامداد برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برخی محدودیت‌های کرونایی در شب‌های قدر افزود: برپایی هرگونه ایستگاه صلواتی ممنوع بوده و بسته‌های پذیرایی باید به صورت بسته بندی شده باشد.

صالحی افزود: استفاده از ماسک و وسایل شخصی از قبیل سجاده و مهر، چادر نماز، کتب قرآن و ادعیه از جمله نکات ضروری است، که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مراسم شب‌های قدر باید رعایت شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: سخنرانی، مداحی، قرائت دعای جوشن کبیر و مناجات و ادعیه از جمله برنامه‌های شب‌های قدر در بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.