زمانی اصل گفت: کارگران بازوان توانمند جامعه برای حرکت به سوی رشد و تعالی و شکوفایی هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان گفت: کارگران بازوان توانمند جامعه برای حرکت به سوی رشد و تعالی و شکوفایی هستند و توسعه جوامع بشری بی شک مرهون تلاش ها، زحمات و سازندگی‌های این قشر محبوب و زحمتکش است.

او بیان داشت: انسان‌هایی خستگی ناپذیر که با همت والا و تلاش ستودنی، نه تنها مسئولیت زندگی خویش بلکه بار سنگین آسایش جامعه را نیز بر دوش می‌کشند و دستان توانمند و بازو‌های پرتوان این عزیزان در هر حوزه‌ای از کار که باشند ارزشمندترین و والاترین جایگاه را دارد چرا که بار سنگین تولید، توسعه و پیشرفت را بر دوش خود می‌کشند.

زمانی اصل افزود: در شرایط همه گیری بیماری کرونا و تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشور فشار‌های مضاعف بر اقتصاد وارد کرده است، همت والای کارگران عزیز که رزمندگان جبهه‌ی تولید هستند چراغ امید را همچنان روشن نگه داشته است تا در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری تولید، مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها نام گذاری شده است با تکیه بر این همت و اراده کشور را به سمت آبادانی و توسعه رهنمون گردانند. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۳:۲۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
از عالیمقامانی که در سیر سلوک هستن و دایم در حال تزکیه نفس هستن خواهش میکنم برا ما کارگران دعا کنن // ما با سه تومن حقوق چکار کنیم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۳:۱۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی بخوان از کارگران کار بکشن // میگن کارگران ستون فقرات مملکت هستن // کارگران بازوان توانمند جامعه بشریت هست // اما موقع حقوق دادن که میرسه متوجه میشیم که کارگران فراموش شدند // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۲۱:۰۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر کارگران