مسئول بسیج اصناف کرمان از کلید خوردن پویش مردمی آزادسازی زنان زندانی جرائم غیر عمد با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم آبدری مسئول بسیج اصناف و فعالان اقتصادی شهرستان کرمان گفت: پویش آزادسازی زندانیان زن جرائم غیر عمد با شعار"زندان جای مادران نیست"همزمان با ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده که امید است با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و حمایت مردمی، امکان آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد که توانایی مالی پرداخت دیه را ندارند، فراهم شود.

او افزود: این پویش با مشارکت بسیج جامعه زنان، اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان و ستاد دیه استان کرمان و به همت بسیج اصناف ناحیه امیرالمومنین در استان آغاز شده است.

آبدری با اشاره به اینکه در این پویش آزادی حداقل ۵ مادر هدفگذاری شده است، تصریح کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، آزادسازی این مادران که در زندان به سر می‌برند د ردستور کار قرار دارد.

او بیان کرد: میزان بدهی این ۵ مادر، یک میلیارد ریال است که امید است با تعامل، همکاری و حمایت مردم و خیران با ستاد دیه استان این مبلغ فراهم شود و با این اقدام خداپسندانه بتوانیم گامی مثبت در زمینه کاهش آسیب‌های جامعه برداریم.

آبدری افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ و شماره حساب ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ بانک ملی به نام ستاد دیه استان کرمان، آماده دریافت هدایای نقدی از سوی مردم و خیران برای این امر خداپسندانه است.

او با اعلام اینکه آزادی این زنان، همت همه نیکوکاران و خیران را می‌طلبد، تصریح کرد: سفره‌ای برای آزادی زنان گسترده شده است که امیدواریم همه پای این سفره بیایند تا این مادران جامعه بار دیگر در کنار خانواده‌شان باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار