مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال مشارکت خیرین نیک اندیش در مبارزه با بیماری منحوس کرونا، تعداد ١٠ کپسول اکسیژن جدید خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس قادری مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیاز بیماران کرونایی به کپسول اکسیژن و مانومتر، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ١٠ کپسول اکسیژن جدید خریداری و به بیمارستان حضرت امام رضا (ع) اردل تحویل داده شده است.

او با بیان اینکه بیماری کرونا بسیاری از مبتلایان را دچار مشکلات تنفسی کرده است، افزود: کپسول‌های اکسیژن به صورت امانی و رایگان در اختیار بیماران کرونایی استان چهارمحال و بختیاری قرار خواهد گرفت.

قادری افزود: با توجه به اینکه بسیاری از بیماران مبتلا به کرونا برای بهبودی کامل نیاز به استفاده از کپسول اکسیژن دارند، همچنان به کمک خیرین در این زمینه نیاز است.


بیشتر بخوانید


او از نیک اندیشان و خیرین خواست: با اهدا کپسول اکسیژن در اندازه‌های ۱۰، ۲۰، ۳۰ و ۴۰ لیتری به هر تعداد ممکن و یا واریز کمک‌های نقدی به کارت شماره ۵۸۹۴۶۳۱۸۸۴۰۵۸۰۴۱ بنام مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری، مدافعین خط مقدم مقابله با این بیماری را یاری نمایند.

انتهای پیام/خ

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار