سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به تک رقمی شدن آمار جان باختگان کرونا در ۲۴ ساعت گذشته از فوت ۷ نفر دیگر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:پس از گذشت حدود ۲۰ روز افزایش و دورقمی شدن شمار فوتی‌هایی کرونایی در استان و رسیدن به آمار دست کم یک فوتی در هر ساعت، تعداد فوتی‌های کرونا در استان با کاهشی چشمگیر دوباره تک رقمی شد.

او فزود: با فوت هفت بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار ۹۳۸ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: ۵۳۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان به کرونا مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت به ۳۷ هزار و ۶۹۰ نفر و بیماران بستری مثبت و ۱۵ هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

طاهری ادامه داد:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷۹ مورد بود که ۲۱۴ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

او اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۹ بیمار وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۶۳۲، بهار ۸۳۹، تویسرکان ۹۲۳، رزن ۶۶۵، درگزین ۲۴۴، فامنین ۲۸۱ و کبودراهنگ ۹۲۳ نفر است.

دکتر طاهری افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۷۵۵ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۰ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۵۶۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

بنا بر گزارش ستاد مقابله با کرونا هم اینک شهرستان تویسرکان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ان شالله همه شهرهای استان و کشور به زودی ازنظر وضعیت کرونا زرد و سفید بشن