۳ تیم مازندرانی و یک تیم گلستانی، رقابت نزدیکی برای صعود به مرحله دوم لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در هفته دوازدهم مسابقات گروه دوم لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور، ۳ دیدار حساس برگزار شد که در یکی از دیدارها پدیده ساری در خانه به تساوی ۱-۱ مقابل تیم صدرنشین ذوب آهن نسل جوان مشهد رضایت داد تا فرصت رسیدن به جایگاه دوم گروه را از دست بدهد.

مشهدی ها هم با یک بازی بیشتر و ۲۰ امتیاز، صعود خود را به عنوان تیم اول به دور بعد حتمی کردند تا تیم های استیل البرز آق قلا، شاهین آمل،  پدیده ساری و متین بابل در هفته پایانی، برای کسب عنوان دومین صعود کننده رقابت سخت و نزدیکی داشته باشند.

در شهرآورد آملی لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه های کشور، شاهین با گلزنی متین پورفتح الله و عارف پورعلی موفق به شکست تیم قعرنشین و ۶ امتیازی کاپیتان شد.

در دیگر بازی انجام شده هفته دوازدهم، استیل البرز آق قلا، با ۴ گل، تیم هم استانی خود سپاهان گرگان را مغلوب کرد تا با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر از تیم های شاهین آمل و پدیده ساری، رتبه دوم را به دست آورد.

متین بابل که در هفته دوازدهم استراحت داشت با ۱۵ امتیاز در جایگاه پنجم گروه دوم لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور جای گرفت.

دیدارهای تیم های شاهین آمل با پدیده ساری و استیل البرز آق قلا با متین بابل در هفته پایانی که جمعه ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد، تکلیف دومین تیم صعودکننده از گروه دوم لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور را مشخص می کند.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.