کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده همراه با رعد و برق و احتمال وقوع صاعقه به ویژه در نواحی شرق و شمال شرق اصفهان از روز یکشنبه تا سه‌شنبه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از تداوم ناپایداری‌های جوی در این هفته خبر داد و گفت: امروز احتمال رگبار پراکنده در نواحی شمال شرق و شمال غرب وجود دارد.

او افزود: بارش رگبار‌های بهاری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت در بسیاری از مناطق استان از فردا یکشنبه تا سه شنبه پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین احتمال وقوع صاعقه و بارش تگرگ به ویژه در مناطق شرق و شمال شرق استان در این مدت دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته در سطح استان، گفت: بارش به میزان هشت دهم میلی‌متر در ایستگاه هواشناسی دهق گزارش شده است.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، اضافه کرد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او افزود: چوپانان با دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.