سخنگوي جبهه متحد اصولگرايان گفت: در صورتی که نامزدهای مشترک فهرست ها و لیستها بیشتر شود به اتحاد اصولگرایان نزدیکتر می شویم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، علی اکبر ولایتی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرايان، گفت: به هر میزان که طیفهای مختلف اصولگرايان با یکدیگر انسجام و همگرایی داشته باشند، به يكديگر نزديك‌تر شوند و مشتركات فهرست‌ها و ليست‌ها را بيشتر نمایند اين مطلوب‌تر است و تاكيد ما اتحاد بين اصولگرايان است.

وی افزود: طرح این مطلب، به اين معنا نيست كه تابع صفر و صد هستيم ولي تاكيد داريم كه هر چه اصولگرايان بيشتر به هم نزديك شوند مطلوب‌تر است.

دکتر ولایتی تاکید کرد: انسجام، وحدت، همگرایی و نزديك شدن مجموعه هاي اصولگرا به يكديگر درجهت پیشبرد اهداف انقلاب و تداوم گفتمان انقلاب اسلامی هدف اصلي جبهه متحد اصولگرایان است.

وی با تاكيد بر اين‌كه هر چه بيشتر اصولگرايان به هم نزديك‌تر شوند مطلوب‌تر است، خواستار وحدت و ارایه یک فهرست از سوی اصولگرایان شد و گفت: اگر برخی طیفهای اصولگرا نیز در فرایند وحدت حضور نداشته باشند این امیدواری وجود دارد که مشتركات زيادي داشته باشند و هر چه این اشتراکات بیشتر باشد مطلوب‌تر خواهد بود.

وي گفت: ما بايد از تفرقه بپرهيزيم و معيارها را براي مردم تبيين كنيم و هر كس پايبندي‌اش را به اين معيارها اعلام كند و در عمل نيز اين پايبندي را به اثبات برساند و در بين مردم داراي راي باشد، مردم مي‌توانند به او راي بدهند و اين افراد اصولگرا هستند. /ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار