بخشدار سرفاریاب از افزایش مبتلایان به کرونا در این بخش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی محمودی بخشدار سرفاریاب گفت: امسال آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در بخش سرفاریاب سیر صعودی داشته و این افزایش بسیار نگران کننده است.

محمودی افزود: گردشگر پذیر بودن منطقه، واقع شدن این بخش در مسیر جاده دهدشت، چرام به یاسوج و افزایش سفر‌ها و گردشگران  را از علل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در بخش سرفاریاب است.

او رعایت نکردن دستورالعمل‌ های بهداشتی و افزایش دید و بازدیدها، و برپایی مراسمات عروسی و عزاداری با جمعیت زیاد و عادی انگار را از دیگر عوامل افزایش آمار مبتلایان و مرگ ناشی از کرونا در بخش سرفاریاب دانست و اضافه کرد: پیش بینی می‌شود با شروع تعطیلات عید فطر و افزایش سفر‌ها ورود گردشگران به مناطق گردشگری در این بخش شیوع موج جدید و خطرناک‌تر بیماری کرونا در این منطقه دور از انتظار نیست.

بخشدار سرفاریاب رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خود داری از سفر‌های غیر ضروری و الزام مردم به اجرای محدودیت‌ های کرونایی در بخش سرفاریاب را مهمترین راهکار برای قطع زنجیره کرونا و جلوگیری از افزایش بیماران کرونایی در این بخش دانست و گفت: تلاش می‌شود در ایام تعطیلات محدودیت‌ های کرونایی در این بخش اعمال و با متخلفان بهداشتی نیز برخورد می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.