پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرنطینه سرخپوشان پس از بازگشت از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه اقدام وزارت بهداشت در فرودگاه مهرآباد برای قرنطینه این تیم پس از بازگشت از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نمایشی بوده، اظهار کرد: تیم پرسپولیس ۲۱ روز در قرنطینه کامل در شهر گوا بود. سعی کردیم با رعایت بالاترین استاندارد‌ها امنیت بازیکنان برابر کرونا حفظ شود. علاوه بر این، ۷ بار تست کرونا در هند دادیم، اما با توجه به شرایط خاص هند و شیوع بی‌سابقه کرونا، من کار وزارت بهداشت در مورد قرنطینه پرسپولیس را تأیید می‌کنم.

او درباره اینکه گفته می‌شود نمایندگان وزارت بهداشت با گان به کنار هواپیما آمدند، بیان کرد: سلامتی هموطنان از هر چیزی مهمتر است. خواستار این هستم که شرایط قرنطینه برای تمام پرواز‌ها که از هند یا کشور‌هایی که مشکوک به کرونا هستند، انجام شود.

پزشک پرسپولیس  گفت: اکنون در قرنطینه کامل هستیم. جواب تست اول کرونا هنوز حاضر نشده است. به محض اینکه تست دوم ما در روز دوشنبه انجام شود و سه‌شنبه جواب آن آماده شود بازیکنان می توانند به تمرینات باز گردند. یک گروه بیرون قرنطینه شامل بازیکنان و عوامل اجرایی داریم که نمی‌توانند به تیم ملحق شوند. علاوه بر این، ریکاوری ذهنی بازیکنان هم مهم است. بازیکنان ۲۱ روز از خانواده خود دور بودند و اکنون باید شرایط سخت قرنطینه را هم تحمل کنند.

حقیقت درباره اینکه آیا این قرنطینه در ایران لازم بود، اظهار کرد: برای من به عنوان پزشک سلامتی تمام افراد جامعه از همه چیز مهمتر است.‌


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کار خیلی خوبی کردند. چون لنگ که قهرمان آسیا نمیشه فقط ممکنه کرونای هندی را بیاره تو ایران.
آخرین اخبار