مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ۵۱۰ اثر از مستندسازان کشور به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم یادگار رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۵۱۰ اثر از مستند سازان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار ارسال شده است که از استقبال گسترده فیلم سازان از این جشنواره حکایت دارد.

اسماعیلی افزود: این هنرمندان از ۲۸ استان کشور آثار خود را در بخش‌های مسابقه مستند ایران، میراث ناملموس و میراث فرهنگی قزوین ارسال کردند که از این تعداد، حدود ۱۰۰ اثر با نظر هیات انتخاب جشنواره به جدول اصلی جشنواره راه خواهند یافت.

وی اظهار داشت: جشنواره فیلم یادگار با هدف معرفی و تقویت میراث فرهنگی کشور با استفاده از ابزار فیلم و سینما به میزبانی قزوین و در سطح ملی برگزار می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های موجود، اکران فیلم‌های منتخب طبق جدول تنظیمی در روز‌های ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در بستر پلتفرم‌ها و فضای مجازی برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.

دبیر جشنواره فیلم یادگار خاطرنشان کرد: هیات داوران جشنواره از میان این آثار، مستندسازان برتر را در هر بخش انتخاب خواهند کرد که در روز اختتامیه ۳۰ اردیبهشت ماه، نفرات برتر معرفی و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار