مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : وزارت بهداشت مجوز برگزاری مراسم شب‌های قدر را صادر کرده است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه وزارت بهداشت مجوز برگزاری مراسم شب‌های قدر را صادر کرده است، گفت : طی دستورالعملی مقرر شد در شهر‌های قرمز و نارنجی مراسم احیای شب‌های قدر در فضای باز و به صورت محدودتر و در شهر‌های زرد و آبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

او گفت : با پیگیری‌های سازمان تبلیغات کشور و ایراداتی که توسط این سازمان به تصمیمات ستاد کرونا وارد شد و از طرفی چند صدایی و دوگانگی در تصمیم‌گیری‌های این ستاد، جلسه‌ای با وزیر بهداشت برگزار شد.

او ادامه داد: در این جلسه طی دستورالعملی مقرر شد در شهر‌های قرمز و نارنجی مراسمات احیای شب‌های قدر در فضای باز و به صورت محدودتر و در شهر‌های زرد و آبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ه‍یئت‌های مذهبی و مساجد همیشه در بهترین حالت توصیه‌های ستاد کرونا را رعایت کرده‌اند، افزود: کمترین آسیب از کرونا متوجه هیئت‌های مذهبی شده و این امر باعث سربلندی مساجد، هیأت‌های مذهبی و ه‍یأت امنا آنان است و آن‌ها در این زمینه نمره بسیار خوبی گرفتند.

احمدی از مردم خواست در شب‌های مبارک قدر برای تعجیل در فرج امام زمان (عج)، رخت بربستن ویروس منحوس کرونا و برگشت آرامش به زندگی مردم و روی کار آمدن یک دولت جوان حزب‌اللهی که در خدمت مردم و انقلاب باشد دعا کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.