سرمربی تیم سپاهان اصفهان در ساوه گفت: باخت ساوجی‌ها در جام حذفی تیم خوشه طلایی دارای نفراتی کارآمد و منطقی است.

محرم نوید کیا سرمربی تیم سپاهان اصفهان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در خصوص بازی تیمش با خوشه طلایی ساوه در جام حذفی گفت: تیم خوشه طلایی دارای نفراتی کارآمد و منطقی و شایسته حضور در لیگ برتر است.

نویدکیا با اشاره به بازی منطقی شاگردان بیاتلو گفت: خوشه طلایی نشان داد تیمی بسیار خوب با نفراتی کارآمد است و برخی از بازیکنان که در تیم‌های پایه سپاهان رشد کردند امروز در ترکیب نماینده ساوه خیلی با کیفیت ظاهر شدند.

او اضافه کرد: شاید شرایط خوشه طلایی در جدول لیگ آزادگان چندان مناسب نباشد، اما از نظر فوتبالی و به خصوص نمایشی که داشت، ثابت کرد که تیم با کیفیتی است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارنداما از دست دادن امتیازات اوایل فصل سبب شد که این تیم در جایگاه واقعی خود قرار نگیرد.

سرمربی سپاهان بیان کرد: بازیکنان خوشه طلایی با برنامه بازی کردند و شانس نیاوردند، اما شرایط بازی در برابر تیم سپاهان به عنوان یکی از بهترین‌های تیم‌های ایران، دشوار است و امیدواریم این تیم حمایت شود تا با همه‌ی سختی‌های موجود بتواند در لیگ برتر حضوری شایسته داشته باشد.

او ادامه داد: نیمه اول تیم ما یک بازی معمولی و خیلی بی برنامه را ارائه کرد و نتوانستیم کار‌های تاکتیکی تیم را به خوبی انجام دهیم، ولی حریف مان فوق العاده در این نیمه ظاهر شد و با پرس تیم ما چند موقعیت خوب ایجاد کردند که تجربه‌ی خیلی خوبی برای ما بود.

نویدکیا اظهار کرد: در نیمه‌ی دوم متفاوت بازی کردیم و بخاطر گرم بازی کردن تیم خوشه طلایی مجبور بودیم از کناره‌ها، اضافه شویم و تا لحظه‌ی آخر سازماندهی تیم را از دست ندهیم که این از حسن‌های بازی بود و ما با مدیریت خوب حواشی تا لحظه‌ی آخر با تمرکز بالا و پاس‌های خوب توانستیم به گل برسیم.

او بدون اظهار نظر در خصوص داوری این دیدار اظهار کرد: برای برگزاری این دیدار سازمان لیگ و مسئولین شهرستان ساوه؛ همه‌ی تلاش خود را برای آماده کردن زمین و نور ورزشگاه بکار گرفتند که جای قدردانی دارد.

سرمربی سپاهان در خصوص بازی با پرسپولیس هم گفت:اگر سازمان لیگ در برنامه بازی‌ها تغییر به وجود آورد با معضل بزرگی مواجه می‌شود و بازی ما با تیم پرسپولیس یکی از بازی‌های مهم و حساس فصل است و باید طبق برنامه سازمان لیگ برگزار شودوبعد از مسابقه با پرسپولیس، ۸ مسابقه دیگر نیز داریم که همگی تاثیر گذار است.

او گفت: کسب سه امتیاز بازی با پرسپولیس برای هر دو تیم خیلی مهم است و باید با برنامه به میدان برویم، ولی اگر تیمی در این دیدار امتیازی را از دست بدهد به معنی این نیست که تا آخر فصل نمی‌تواند در کورس قهرمانی باشد.


نویدکیا در خصوص قرنطینه‌ی تیم پرسپولیس و تعویق بازی‌های این تیم در لیگ برتر هم گفت: از روز اول مربیگری دنبال بهانه جویی نبودم، اما یادم می‌آید که وقتی بخاطر بارش برف بازی ما با تراکتور یک روز به تعویق افتاد با وجود درخواست ما از سازمان لیگ برای تعویق یک روزه برای دیدار بعدی با سایپا، زیر بار نرفتند و سپاهان در فاصله ۴ روز بعد از دیدار با تراکتور با سایپا بازی کرد.

او افزود: فکر می‌کنم سازمان لیگ همانطور که برای برگزاری دیدار سپاهان و خوشه طلایی در ساوه همه تلاش خود را انجام داد، قصد دارند تمام بازی‌ها را طبق برنامه برگزار کنند.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: اگر اینکار را انجام ندهند، امکان برگزاری پایان لیگ نیز وجود نخواهد داشت و با وجود مرحله بعدی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، سازمان لیگ با تغییر برنامه ها، با معضل بزرگی روبه رو خواهد شد.

وحید بیاتلو سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه هم گفت: ما در همه زمینه‌ها با خلق موقعیت، پرس، حفظ توپ و دفاع خیلی با کیفیت بازی کردیم، اما بخاطر تفاوت در شرایط بدنی و کیفیت‌های تغذیه وحرفه‌ای بودن تیم سپاهان، در استفاده از موقعیت‌های تیم موجب شد تا بازی را واگذار کنیم.

بیاتلو افزود: ما همه تلاش خود را در ۹۰ دقیه‌ی بازی بکار گرفتیم و در مقابل تیم صدر نشین لیگ برتر بازی کردیم، اما در نهایت با دریافت یک گل در وقت‌های اضافه‌ی دوم و احساسی شدن بازیکنان برای جبران؛ گل دوم را نیز دریافت کردیم

سپاهان در این دیدار با ۲ گل محمد محبی در نیمه دوم وقت اضافه در دقیقه ۱۱۰ و سجاد شهباززاده در دقیقه ۱۱۵ موفق شد ضمن شکست خوشه طلایی به دور بعد مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور راه یابد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار