با دستور استاندار فارس در پاسخ به درخواست سرمایه‌گذاران برای توسعه ناحیه صنعتی ده فاضل نی‌ریز، این ناحیه با هدف تحقق شعار سال و حمایت از تولید و مانع‌زدایی از توسعه خطوط تولید، به میزان ۱۰ هکتار گسترش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: با دستور استاندار فارس در پاسخ به درخواست سرمایه‌گذاران برای توسعه ناحیه صنعتی ده فاضل نی‌ریز، این ناحیه با هدف تحقق شعار سال و حمایت از تولید و مانع‌زدایی از توسعه خطوط تولید، به میزان ۱۰ هکتار گسترش می‌یابد.

احد فتوحی افزود: با توجه به بهره‌مندی واحد‌های مستقر در ناحیه صنعتی از معافیت مالیاتی ۱۳ ساله، زیرساخت‌های خوبی در این ناحیه صنعتی ایجاد شده است.

او با اشاره به فعالیت کارخانه تولید رینگ خودرو در فضایی به وسعت چهار و نیم هکتار در ناحیه صنعتی ده فاضل، افزایش ۱۰ هکتاری این ناحیه صنعتی را بر اساس درخواست این کارخانه دانست و ابراز امیدواری کرد که با توسعه این واحد تولیدی، شاهد افزایش اشتغال در منطقه باشیم.

در بازدید استاندار فارس از کارخانجات تولید رینگ خودرو در ناحیه صنعتی ده فاضل نی ریز، ضمن بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این واحد بزرگ صنعتی، بر مانع‌زدایی و حمایت از این مجموعه برای ارتقای ظرفیت تولید تاکید شد.

محمد حسین مربی مدیرعامل این شرکت در این بازدید، از افزایش دو و نیم برابری ظرفیت تولید در این کارخانه در یک سال گذشته خبر داد و گفت: در این کارخانه، ظرفیت تولید یک میلیون و ۲۰۰هزار قطعه انواع رینگ خودرو و قطعات آلومینیومی نظیر دسته موتور ایجاد شده است.

بر اساس این گزارش، استاندار فارس در این بازدید از خط تولید سرسیلندر که با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون یورویی در مرحله نصب ماشین آلات و خط تولید است بازدید کرد.

شهرستان نی‌ریز در ۱۹۲ کیلومتری شرق شیراز واقع است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.