بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رضا عنایتی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران و سرمربی فعلی تیم دست یکی هوادار در گفت‌وگو با برنامه راه نزدیک است رادیو ورزش اظهار داشت: با اینکه از کودکی فوتبال را شروع کردم اما خیلی دیر و از سن ۲۳ سالگی به صورت حرفه ای وارد دنیای فوتبال شدم. با لطف خدا و کمک همه مربیان عزیزم توانستم عملکرد خوبی در بازی های لیگ برتر از خودم به نمایش بگذارم و رکورد های متفاوتی را به نام خود به ثبت برسانم.

او افزود: سه دوره در رقابت های لیگ برتر عنوان آقای گلی را به نام خود ثبت کردم؛ در یک دوره عنوان بهترین بازیکن مسابقات لیگ برتر را از آن خود کردم. همچنین رکورد بیشترین گل زده و بیشترین هت‌تریک لیگ برتر به نام من به ثبت رسیده است. قهرمانی با تیم استقلال در سال ۸۴ - ۸۵ برای من بسیار خاطره انگیز بود.

عنایتی ادامه داد: شاید بازی های زیادی را برای تیم ملی فوتبال ایران انجام نداده باشم اما افتخار می کنم که نام من پشت سر اسطوره فوتبال ایران علی دایی بود و از نزدیک لمس کردم که او آقای گل دنیا شد.

بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: سابقه چهار سال حضور در لیگ کشورهای حاشیه خلیج فارس را در کارنامه خود دارم و پس از آن دوباره به ایران و تیم استقلال تهران بازگشتم. 

او تصریح کرد: ازدواج زود هنگام برای ورزشکاران حرفه ای بسیار مفید است و باعث پیشرفت آنان خواهد شد و خدا را شکر می کنم که چنین اتفاقی برای من رخ داده است.

عنایتی در پایان بیان کرد: امیدوارم به حق امام رضا (ع) همه بیماران شفا یابند و ویروس کرونا ریشه کن شود تا مردم بتوانند به راحتی کارهای روز مره خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار