موهبتی گفت: بلوار رسالت( شهید سردار سپهبد سلیمانی) زاهدان در مسیری به طول بیش از سه کیلومتر بازسازی و احیا می‌شود که در مجموع بیش‌از ۱۰ میلیارد تومان برای این مهم اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از بلوار رسالت( بلوار شهید سپهبد سلیمانی کنونی)  اظهارداشت: پیرو مصوبه دولت هزار میلیارد تومان اعتبار برای حاشیه شهر زاهدان در نظر گرفته شده که ۵۰۰ میلیارد تومان آن تسهیلات، ۳۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت و ۲۰۰ میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض جهت مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی بوده است.

او  با اشاره به اینکه توجه به حاشیه شهر زاهدان امید را به مردم این منطقه داده است افزود: با هماهنگی انجام شده در کل سیستان و بلوچستان و زاهدان توسعه پروژه‌ها با مشارکت و هم‌افزایی شدت گرفته است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه یکی از مسیرهای مهم و اساسی در شهر زاهدان که گره ترافیکی را باز می‌کند مسیر بلوار رسالت سابق که بعد از شهادت سپهبد شهید سردار سلیمانی به نام این شهید والا مقام نام گرفت بوده است بیان کرد: در این پروژه از دانش و تکنولوژیی استفاده شده که در کشور انگشت‌شمار است.

او  با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و ستاد بازآفرینی شهری در حوزه حاشیه شهر زاهدان اقدامات خوبی انجام دادند که نشان از هم‌افزایی‌هاست گفت: مشارکت سه قوه در حوزه ساماندهی حاشیه شهر شکل گرفته به این شکل که قوه مقننه از جهت تأمین اعتبار، قوه قضاییه از جهت حضور فعال در صحنه کمک‌های بسیاری کردند که موانع را برطرف کنند.

موهبتی با بیان اینکه از مردم زاهدان هم به خاطر اینکه در این ایام در اجرای طرح‌های عمرانی مانند گازرسانی اذیت شدند تشکر و قدردانی می‌شود تصریح کرد: باید در نظر داشت گازرسانی مقوله‌ای است که به هر مرکز استان که وارد شده حدود ۲۰ سال برای اجرایی شدنش زمان طول کشیده است اما در زاهدان طی چهار سال خاتمه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار