ساعدی گفت: پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و بهسازی مناطق مختلف هویزه به اعتبار نیاز دارند و انتظار داریم مسئولان استانی به این مهم توجه کنند.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی هویزه با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و سایر مسئولان شهرستان گفت: برای بهسازی و آسفالت معابر منطقه کوی رسالت، علامه کرمی، کوی سلمان فارسی، کوی حمزه و منطقه حواله شهرستان خواستار تامین اعتبار از بخش اعتبار‌های بازیافت شهری هستیم.

او خواستار یکسان سازی جاده هویزه -رفیع شد و افزود: بهسازی روستا‌های بخش نیسان از اعتبارات معاونت مناطق محروم و روستایی ریاست جمهور، اتصال شبکه‌های آبرسانی روستایی امام علی (ع)، سمیده و یزدنو به آب غدیر، تامین پایش تصویری شهرستان هویزه و خارج کردن تالاب هورالعظیم از ممنوعیت تردد و رعایت مفاد دستور شورای امنیت ملی ضروری است.

ساعدی بر تکمیل جاده‌های آنتنی روستا‌ها از اعتبارات مناطق محروم، تخصیص اعتبار حق آلایندگی و ارزش افزوده برای ۲ شهرستان هویزه و دشت آزادگان، پیگیری احداث بیمارستان هویزه با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هویزه تاکید کرد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در پایان از جذب نشدن افراد بومی و متخصص در شرکت‌های نفتی مستقر در شهرستان هویزه گلایه کرد و اظهار داشت: از استاندار خوزستان خواهشمندیم در این زمینه ورود کرده و با تشکیل کارگروه‌های مربوطه جهت رفع مشکلات اشتغال افراد بومی همکاری کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار