مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق حرفه‌ای منزل در دزفول دستگیر شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان دزفول، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس دزفول قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را حین سرقت شناسایی و برای دستگیری آن وارد عمل شدند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: سارق به محض مشاهده گشت پلیس اقدام به فرار کرد که ماموران پس از چند بار اخطار با رعایت قانون بکار گیری سلاح اقدام به تیراندازی و سارق را از ناحیه پا زخمی و به مرکز درمانی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با بیان اینکه یک دستگاه خودروی سمند با پلاک دستکاری شده از نامبرده توقیف و در بازرسی از خودرو مذکور مقدار ۲۷۲ گرم انواع مواد مخدر و یک تیغه قمه کشف شد، تصریح کرد: سارق دستگیر شده دارای ۱۲ سال حبس و تحت تعقیب قضائی است.

برخورد قاطع پلیس با سارق موتورسیکلت در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان حرفه‌ای، ماموران کلانتری ۱۱ هویت یک سارق حرفه‌ای که در سطح شهرستان بهبهان و استان‌های دیگر پس از سرقت، اقدام به تغییر شماره‌های موتورسیکلت‌های مسروقه می‌کرد، را شناسایی کردند.

او افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی سارق را بهمراه ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سرهنگ عزیزی یان کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس تاکنون به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستان سارق سابقه دار با ۱۲ فقره سرقت در مسجدسلیمان بسته شد

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: در پی اعلام چند مورد سرقت در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک سارق را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: متهم در تحقیقات انجام شده به ۲ فقره سرقت از منازل، ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۵ فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای به عنف تلفن همراه در  ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتطامی ماهشهر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

اوافزود: مأموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یک سارق سابقه دار با هویت معلوم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ماهشهر ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس با مواجهه شدن با دلایل و مستندات به بزه ارتکابی اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.