از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم اردیبهشت ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم اردیبهشت مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۹۳۸۵....۹۳۸: با سلام و تشکر از شما لطفا درمورد وام سهام عدالت و توثیق آن خبری تهیه کنید چرا توثیق انجام نمی‌پذیرد؟


۸۲۹۸....۹۳۸: سلام یک ماه است که تعداد زیادی ازماشین‌های سایناکه متعلق به خودروسازی سایپامیباشد فاقدکاتالیزورهستند وهمه بعد از تحویل به مشتری مشخص شده که کاتالیزورشون از اول مشکل داشته والان تعدادزیادی ساینابه همین علت درنمایندگیهاخوابیدند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۴۳۳۶....۹۳۶: سلام چرا کل سهام عدالت‌ها آزاد نمی‌شود؟ چرا به فروش نمی‌رسونند؟ به خدا به پول سهام نیاز داریم.


۱۱۴۱....۹۹۰: سلام مگر آموزش پرورش کمبود نیرو ندارد؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید شرط سنی از ما فرزندان جانباز دفاع مقدس برداشته شود.


۱۵۲۳....۹۲۱: سه سال ازبلاتکلیفی تکنیسین‌های سلامت دهان متعهدخدمت وزارت بهداشت گذشت وهیچ مسئولی پاسخگو نیست خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۹۶۱۲....۹۱۷: باسلام وخسته نباشید از فراشبند فارس هستم. این شهرستان باکمبود شدید آب مواجه هست وآب روزانه جیره بندی شده این شهرستان دارای رودخانه‌ای در چند کیلومتری آن به نام رودخانه آب نیلو هست قرار شده سدی روی آن بنا کنند تا آب شهرستان وآب زیرزمینی آن جهت کشاورزی تامین شود باتخصیص بودجه برای ساخت سد هیچ خبری از فعالیت نیست لطفا از شما خواهش می‌کنم گزارشی در این مورد تهیه کنید. باتشکر


۸۴۹۰....۹۹۲: سلام خسته نباشید من کارگر نقاش ساختمان هستم نزدیک به دو سال است که درخواست بیمه کارگری کردم، ولی هر وقت مراجعه می‌کنم جواب نمی‌گیرم چرا بیمه تامین اجتماعی بیمه اختیاری را در یک روز برای هر کسی که بخواهد انجام می‌دهند شما رو به خدا پیگری کنید فقط امیدمان شما هستید ممنون


۷۶۲۱....۹۹۱: با سلام و عرض ادب من دانشجوی دانشگاه پیام نور هستم. دانشگاه پیام نور در اقدامی ناشیانه با انتشار ابلاغیه تصمیم به این گرفته که در امتحانات پایان ترم در تیرماه مرور سوالات قبلی که حق دانشجو است را لغو کند، یعنی اینکه شما اگر سوالی را جواب بدهید دیگه اجازه برگشت به سوال قبلی به شما داده نمی‌شود. حتی برای مرور سوالات قبلی که کدوم درست زده شده است. عاجزانه خواهشمند است به مشکل موجود ما دانشجویان پیام نور رسیدگی کنید.


۲۷۰۵....۹۱۰: سلام. خواهش می‌کنم لطفا استخدامی‌های کارنامه سبز را پیگیری کنید.


۵۷۱۵....۹۲۱: سلام لطفا پیگیری کنیدکه همسرمن وامثال ایشان که راننده تاکسی است چرا از طرف تاکسیرانی بیمه تامین اجتماعی نمی‌کنند پرداخت حق بیمه آزادخیلی گران است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
محدودیت سنی فرهنگیان رو بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام باتشکر
آخرین اخبار