وقوع آتش سوزی در کارخانه‌ای شیمیایی در ایالت میزوری آمریکا سبب وقوع چندین انفجار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، در پی آتش سوزی در یک کارخانه شیمیایی در شرق ایالت میزوری آمریکا چندین انفجار به وقوع پیوست و خانه‌های مسکونی نزدیک نیز تخلیه شدند.

در پی این حادثه که روز پنجشنبه در یک کارخانه شیمیایی به وقوع پیوست، یک آتش نشان زخمی شد. طبق گزارشها، پس از اعلام این حادثه در ساعت ۲:۴۵ بعد از ظهر به وقت محلی، کادر آتش نشانی در پی این حادثه در محل حضور یافتند. شاهدان حادثه گفته اند در طول آتش سوزی چندین انفجار به وقوع پیوست.

«ستوان مت کاپین» از ایستگاه آتش نشانی در این خصوص گفت: کارمندان این کارخانه به طور ایمن از محل حادثه تخلیه شدند و آتش تا ساعت ۵ بعد از ظهر خاموش شد.

انفجار و آتش سوزی در کارخانه‌ای در میزوری آمریکا

طبق اعلام این مقام آتش نشانی، آتش نشان مجروح به بیمارستان انتقال یافت؛ اما او گفت نمی‌داند جراحت وی تا چه حدی است.
جنوب شهرستان سنت لوئیس محل توزیع عمده مواد شیمیایی است. طبق اعلام این افسر آتش نشانی، ممکن است تا ۱۰ ماده شیمیایی در این آتش سوزی نقش داشته باشند. همچنین ۱۳ ایستگاه و ۶۲ خودروی آتش نشانی برای خاموش کردن این آتش سوزی بسیج شدند.

پلیس سنت لوئیس تلاش کرد تا مردم را از نیم مایلی این کارخانه تخلیه کند. پس از آن پلیس در حدود ساعت ۶ بعد از ظهر به وفت محلی اعلام کرد بیشتر ساکنان و کسب و کار‌ها می‌توانند به محل خود بازگردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار