شهردار آبادان و نماینده مردم آبادان در مجلس صبح امروز بازدیدی مشترک از چند نقطه شهر آبادان داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،صبح امروز جمعی از مدیران شهرداری و در رأس آنان شهردار به همراه جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با حضور در معابر مسکن مهر و کوی سلیج غربی با مردم دیدار کرده و آخرین وضعیت این مناطق را مورد بازدید قرار دادند.

مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید رسیدگی حوزه خدمات شهری شهرداری به مسکن مهر را خواستار شد و از شهردار آبادان خواست در تامین باکس های زباله ، نظافت روزانه و نیز جمع آوری مناسب پسماندهای خانگی توجه بیشتری صورت گیرد.

او همچنین اداره کل راه و شهرسازی را مسئول آسفالت و اصلاح معابر جدید در مسکن مهر دانست و طی تماس های تلفنی خواستار عمل به تعهدات راه و شهرسازی در قبال مسکن مهر آبادان شد.

شیرازی شهردار آبادان نیز در این باره گفت: در ماه های اخیر تعداد قابل توجهی باکس زباله نو در منازل مسکن مهر تعبیه شده اما متاسفانه مثل درب های منهول به سرقت رفته اند و لازم است خود اهالی در تامین امنیت مشارکت داشته باشند.

او مدیران خدمات شهری حاضر در بازدید را مکلف کرد توجه خود به معابر مسکن مهر را افزایش دهند.

سلیج غربی نقطه دیگری از شهر آبادان بود که مدیران شهرداری و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از آن بازدید کردند.

در این بازدید که جمعی از ساکنان و اهالی این منطقه حضور داشتند ، امکان آسفالت خیابان ها مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار آبادان در حضور جمعی از مردم هدف از حضور مدیران در این بازدید را ارائه خدمات بهتر و بیشتر به سلیج برشمرد و گفت: ما طی چند ماه گذشته و به ویژه در ایام بارندگی ، زیرسازی خوبی در منطقه سلیج ها اجرا کرده ایم و اگر سایر زیرساخت ها مانند لوله گذاری فاضلاب ، آب و گاز انجام شده باشد می توانیم برای آسفالت معابر سلیج وارد عمل شویم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.