مسافران قطار انتخابات ثبت نام کردند و چند ویژگی می‌تواند انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را از دوره‌های گذشته متمایز کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یک ماه و اندی مانده به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا که همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام می‌شود با اتمام ثبت نام داوطلبان، کم کم شور و هیجان انتخاباتی در فضای جامعه شکل می‌گیرد و مردم آماده می‌شوند تا از حقی به نام رأی در نظام مردم سالاری دینی استفاده کنند و فرد یا افراد موردنظر خود را به کرسی شورا بنشانند.

انتخابات پیش رو از دو منظر قابل بررسی است. سیاستگذاری برای رفع مشکلات داخلی و تنظیم رفتار‌ها با در نظر گرفتن تحولات منطقه‌ای و بین المللی.


بیشتر بخوانید


اولویت منتخبان از دیدگاه مردم رفع مشکلات اقتصادی است و تحولات بین المللی هم نشان از عدم تمایل دولت‌های غربی به رفع تحریم‌های ظالمانه است، اما آنچه که عیان است مشارکت مردم در انتخابات برگ برنده جمهوری اسلامی در مواجهه با تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات اقدام به بمباران خبری و جنگ روانی می‌کنند و برای عدم مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای، دست به هر اقدامی می‌زنند و تلاش می‌کنند ملت را نسبت به آینده کشور ناامید کنند.

دشمنان و رسانه‌های بیگانه با تبلیغات منفی در تلاش هستند تا مردم را از صف‌های رای دور کرده و انتخابات را کمرنک کنند، ولی حضور هوشمندانه و پرشور مردم درپای صندوق‌های رای امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهد کرد.

حضور مردم در انتخابات علاوه بر پس زدن دشمنان، قدرت چانه زنی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جوامع بین المللی را تقویت می‌کند.

یکی از افتخارات نظام اسلامی از بدو تاسیس تا کنون دخالت مردم در تعیین سرنوشت کشور با استفاده از انتخابات است و به برکت این نظام زمینه‌ای فراهم شده که مردم خودشان مسوولان را انتخاب کنند و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای امنیت کشور را افزایش می‌دهد و یکی از نکات مایوس کننده دشمنان است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.