سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مهم‌ترین فاکتور بازی فردا این است که برای صعود همه چیز دست خودمان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کنم در بازی قبل برابر الاهلی خیلی باهوش و با تدبیر بازی کردیم. با تعویض‌هایمان توانستیم بازی را کنترل کنیم. مهم‌ترین فاکتور بازی فردا این است که برای صعود همه چیز دست خودمان خواهد بود.

او افزود: نکته مسلم این است که ما فردا بازی بسیار سختی داریم. تنها چیزی که از بازیکنانم خواسته‌ام، تنها یک نکته بوده است. ما باید فقط خودمان باشیم و اگر خودمان باشیم نباید منتظر غافلگیری بود.

مجیدی ادامه داد: در رابطه با بازی هجومی استقلال باید بگویم که این ساختار و فرهنگ باشگاه و مدلی است که بازیکنان و هواداران دوست دارند. دنبال کار‌های عجیب و غریب نیستیم و این مدل تیم ما است. برای بازی فردا هم به بازیکنانم گفته‌ام به دنبال کار‌های عجیب و غریب نیستیم و می‌خواهیم مدل خودمان بازی کنیم.

سرمربی استقلال گفت: به خاطر فشردگی مسابقات بعضی از بازیکنانمان خسته نبودند، در مرز آسیب دیدگی بودند. ما آن‌ها را با تعویض‌هایمان حفظ کردیم. بعضی از تعویض‌ها در بازی قبلی به خاطر عملکرد فنی و خستگی نبود و می‌خواستیم بازیکنان آسیب نبینند و آن‌ها را حفظ کردیم.

مجیدی افزود: هر نتیجه‌ای که در بازی قبل الشرطه به دست می‌آمد، باعث نمی‌شد تمرکز من و بازیکنانم بر هم بخورد. من بلد هستم که چگونه بازیکنانم را آماده بازی کنم تا هر ۱۱ بازیکنی که فردا بازی می‌کنند، با یک قلب و یک جسم واحد مقابل حریف بازی کنند. چون آخرین کنفرانس است، اول از نمایندگان AFC که بازی‌ها را با نظم برگزار کردند، تشکر می کنم. از فدراسیون فوتبال عربستان هم سپاس گزارم که بهترین هماهنگی را با ما داشتند و نمایندگان الاهلی هر چه نیاز داشتیم را در اختیار ما گذاشتند؛ از همه آن‌ها ممنون هستم. امیدوارم در آینده نزدیک تیم‌های عربستانی به ایران بیایند و ما مهمان‌نوازی آن‌ها را جبران کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار