در جلسه دوم ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم‌ انتخاباتی بر برخورد جدی با هرگونه تخلف انتخاباتی تاکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین مظفری ،رئیس کل دادگستری استان قم در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی قم مشارکت پرشور مردم در انتخابات را زمینه ساز تقویت قدرت نظام اسلامی عنوان کرد وگفت: تمام ارکان دخیل در انتخابات با عمل به قانون و اجرای صحیح آن می‌بایست زمینه مشارکت حداکثری و افزایش میزان اعتماد مردم به فرآیند انتخابات را فراهم کنند.

او با تاکید بر این که دستگاه قضایی با هرگونه تخلف در عرصه انتخابات برخورد و مطالبات عمومی را دنبال می‌کند، افزود: با توجه به حسن اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین در سنوات گذشته پرونده تخلف انتخاباتی که منجر به تشکیل پرونده قضایی شود برای هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل نشد.

مظفری ادامه داد:در حال حاضر به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی هم با هماهنگی نهاد‌های مربوطه فضای انتخاباتی به صورت مداوم رصد و پیگیری می‌شود.

در این جلسه نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و ارکان اجرایی ونظارت بر انتخابات گزارشی از روند ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر روستا و مجلس خبرگان رهبری مطرح کردند و به تبیین شرایط فعلی کشور و اهداف و برنامه‌های دشمنان و رسانه‌های استکباری در آستانه انتخابات پیش رو پرداختند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار