مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: تزریق واکسن کرونا بدون هیچ محدودیتی به همه والدین و همسران شهدای ۶۰ سال به بالا از امروز در قزوین آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: در مرحله سوم واکسیناسیون کووید -۱۹ ایثارگران استان قزوین، از امروز، پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه، واکسن کرونا بدون هیچ محدودیتی به همه والدین و همسران شهدای استان قزوین از ۶۰ سال به بالا تزریق می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی مسئولان بنیاد با دانشگاه علوم پزشکی، مرحله سوم گروه اولویت‌دار در دریافت و تزریق واکسن کرونا، والدین و همسران شهدا هستند که این مهم از امروز در درمانگاه صابرین بنیاد استان قزوین انجام می‌شود.

حقایق‌پور گفت: با اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی در تزریق واکسن کرونا، کارشناسان معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان قزوین با والدین و همسران شهدای مشمول تزریق این واکسن، تماس تلفنی حاصل کرده و سپس آن‌ها با رضایت خودشان به درمانگاه مراجعه می‌کنند.

مدیرکل شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: ایثارگرانی که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند باید تا پایان واکسینه شدن افراد جامعه، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حقایق‌پور گفت: والدین و همسران شهدا به دلیل کهولت سنی نسبت به دیگر جمعیت ایثارگری بیشتر در بیمارستان بستری می‌شوند و همچنین در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند، لذا اولویت سوم واکسیناسیون کوید -۱۹ به این قشر معظم جامعه تعلق گرفته است.

وی با اشاره به مراحل نخست و دوم واکسیناسیون کووید -۱۹ ایثارگران استان قزوین گفت: در مرحله نخست این واکسیناسیون به ۶۹ نفر از جانبازان نخاعی، دو چشم نابینا، شیمیایی شدید، ۲ پا قطع و والدین دو شهیدی واکسن کرونا تزریق شده است.

مدیرکل شهید و امور ایثارگران استان افزود: در مرحله دوم واکسیناسیون کووید -۱۹ ایثارگران استان قزوین نیز به ۳۴۳ تن از جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد واکسن کرونا تزریق شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.