سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده به عنوان یکی از مجهزترین سالن‌های ورزشی در دنیا باعث افتخار و خوشحالی است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بنا در حاشیه افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده با بیان اینکه واقعاً از نامگذاری خانه کشتی به نام این شهید بزرگوار خوشحالم، اظهار داشت: اکنون با همت فدراسیون کشتی و کمک وزارت ورزش و خیرین این مکان هم‌پایه نام بزرگی است که بر آن نهاده شده است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: خانه کشتی شهید صدرزاده با افتخار جزو مجهزترین و قشنگترین سالن‌های کشتی در دنیا است که امکان کمک و انگیزه‌بخشی به کشتی‌گیران را برای بهتر تمرین کردن فراهم کرده است.

وی با اشاره به صحبت‌هایی که با وزیر ورزش و رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم داشتند، گفت: قول صددرصدی برای کسب مدال طلای المپیک وجود ندارد، قول را باید رئیس فدراسیون بدهد و ما قول‌مان را به علیرضا دبیر می‌دهیم.

بنا در تشریح وضعیت خوب کشتی‌گیران فرنگی‌کار حاضر در اردو افزود: کشتی ورزش سختی است و ما تا امروز سعی و تلاش کردیم و از این پس نیز ادامه خواهد داشت. متاسفانه در کسب سهمیه المپیک وزن ۸۷ کیلوگرم بدشانسی آوردیم، به همین دلیل راهی مسابقات بلغارستان خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تأکید کرد: نفراتی که برای حضور در المپیک انتخاب می‌شوند برای شادی دل مردم عزیز کشورمان، مردانه در میدان خواهند جنگید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار