رئیس پایگاه انتقال خون آبادان با اشاره به کاهش اهدای خون در شهرستان از مردم خواست برای اهدای خون در همه گروه‌ها به این پایگاه مراجعه کنند.

سحر مقبلی رئیس پایگاه انتقال خون آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ با کاهش اهدای خون در آبادان روبه رو شده‌ایم و اکنون در تمامی گروه‌های خونی با کمبود  مواجه هستیم.

او افزود: تمام وسایل و تجهیزات دریافت خون، محیط و شرایط خون‌گیری، کاملا استرلیزه، بهداشتی و یکبار مصرف است و هیچ جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس پایگاه انتقال خون آبادان گفت: با توجه به مصرف بخشی از خون‌های ذخیره شده از سوی بیماران نیازمند، هم‌اکنون این پایگاه به تمام گروه‌های خونی برای ذخیره و مصرف بیماران احتیاج دارد.

او با اشاره به ساعات کاری سازمان انتقال خون آبادان در ماه مبارک رمضان گفت: ساعت خون گیری از هشت صبح تا ۱۳ ظهر و عصرها از ۱۷ تا ۲۲ و در شب‌های احیا ۱۸ تا ۲۲ است.

رئیس پایگاه انتقال خون آبادان در پایان بیان کرد:از نیکوکاران آبادانی خواهشمندیم در ماه مبارک رمضان بيماران نيازمند به خون و فرآورده های خونی را فراموش نكنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.