فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در راستای مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان و نیز حمایت از واحدهای تولیدی یکی از راهکارهای اساسی ورود کارگران و تولیدکنندگان به سنگر اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در بازدید از شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: در راستای مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان و نیز حمایت از واحدهای تولیدی یکی از راهکارهای اساسی ورود کارگران و تولیدکنندگان به سنگر اقتصاد مقاومتی است که زمینه‌ساز رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه است.

او بیان کرد: لزوم فعالیت واحدهای تولیدی یکی از برنامه‌های مهم و اساسی است که در عرصه تولید باید به این مسائل توجه ویژه‌ای شود و باید حمایت از کارگران شرایط ویژه‌ای فراهم شود تا بتوانیم با رفع مشکلات مورد نظر به اهداف خود دست یابیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: تلاش کارگران در عرصه تولید شایسته تقدیر و قدردانی است و در سالی که به نام پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده باید برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی در راستای تحقق اهداف مورد نظر مبنای کار باشد.

بابازاده تصریح کرد: مسئولان و دستگاه‌های مربوطه باید زمینه حمایت از تولیدکنندگان و کارگران را به صورت همه‌جانبه فراهم کنند که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است که درصدد هستیم به اهداف توسعه‌ای خود دست یابیم.

او اظهار کرد: مقابله با دشمن در سنگرهای اقتصاد مقاومتی برای امسال نیز باید مورد توجه واقع شود و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود بلکه با همکاری و مشارکت همه‌جانبه بتوانیم مشکلات موجود را از سر راه برداریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.