فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: ماموران انتظامی شهرستان در بازرسی از یک منزل مسکونی، ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال را در یکی از منازل مسکونی این شهرستان دریافت کردند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی، محل نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی با رعایت حقوق شهروندی به محل اعزام شدند.

سرهنگ حسینی اظهار کرد: مأموران در بازرسی و پاکسازی از محل، ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز کشف کردند که ارزش ریالی این اقلام غیرمجاز توسط کارشناسان مربوطه ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه با بیان اینکه متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است، بیان کرد: دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.