رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان کابل و تجهیزات برقی بیمارستان امام علی (ع) کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چند روز پیش سرقت کابل برق بیمارستان امام علی(ع) کرج و قطعی دوساعته برق در این بیمارستان که عمده خدماتش به بیماران کرونایی اختصاص دارد، حواشی را در فضای مجازی پیرامون اخلال در خدمت رسانی به بیماران ایجاد کرد.


بیشتر بخوانید


سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل و تجهیزات برقی بیمارستان امام علی (ع) کرج و انتشار خبر آن در فضای مجازی، شناسایی سارقان در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارقان در یک گروه ۳ نفره در نیمه‌های شب اقدام به سرقت کابل و تجهیزات برقی بیمارستان به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کرده اند که این اقدام موجب قطعی برق و ایجاد مشکل در خدمات رسانی کادر درمان به بیماران شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بهره گیری از اقدامات پلیسی- اطلاعاتی در نهایت ۳ سارق و یک مالخر مربوط به این سرقت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه همه آن‌ها را دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف اموال به سرقت رفته در مخفیگاه یکی از متهمان، افزود: سارقان که پس از دستگیری چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودشان نمی‌دیدند به سرقت کابل و تجهیزات برقی بیمارستان امام علی (ع) کرج اقرار کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به سرعت عمل ماموران در شناسایی و دستگیری این باند سرقت، گفت: توان عملیاتی بالا و اشرافیت اطلاعاتی پلیس بر روی مجرمان سبب شده تا متهمان در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شوند.

خاموشی، منشا حواشی بیمارستان امام علی(ع) کرج/ سارقان کابل برق دستگیر شدند

خاموشی، منشا حواشی بیمارستان امام علی(ع) کرج/ سارقان کابل برق دستگیر شدند

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم مرادپور
۱۲:۲۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
بی وجدان ها
Iran (Islamic Republic of)
نرگس علیمحمدی
۱۲:۲۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا از ایشان نگذرد