معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: در شب‌های قدر دفاتر کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های هموطنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: در شب‌های قدر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان یزد آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

او افزود: ماه مبارک رمضان علاوه بر این که بهار قرآن و فرصتی برای پالایش و تقویت ابعاد روحانی و جسمانی مؤمنین است، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به هم نوع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان نیز محسوب می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با بیان اهمیت توجه ویژه به ایتام در ماه مبارک رمضان، ادامه داد: مردم نیکوکار استان یزد ثابت کرده‌اند که همواره به فکر ایتام و محرومان هستند و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته از فضای فراهم‌شده در ماه مبارک رمضان استفاده بهینه برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به عمل آید.

مشعل چی گفت: هم‌اکنون ۱۱ هزار نیکوکار یزدی حمایت ۴۶۰۰ یتیم و فرزند محسنین (غیر یتیم تحت حمایت) کمیته امداد در سطح استان را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌ دارند.

او عنوان کرد: نیکوکاران یزدی همچنین می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند. این سامانه قابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدائی را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.