جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار محمدی جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق نفت کوره‌ دولتی توسط افراد ناشناس در کوره‌های آجر پزی یکی از روستا‌های سطح حوزه  رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش خواجه  قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل شناسایی شده اعزام و با بررسی‌های بیشتر به یکی از کوره‌های آجر پزی که سال‌ها غیر فعال بوده و با ایجاد خاکریز مانع دید از اطراف بود مشکوک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در بازرسی از این کوره آجرپزی مقدار ۴۰ هزار لیتر نفت کوره قاچاق که در تعداد ۴ تانکر دپو شده بود کشف شد.

سردار محمدی با بیان اینکه در این راستا صاحب واحد کوره پزی به عنوان متهم اصلی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان امر ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله احتکار و قاچاق توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.