مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در خردادماه امسال را اعلام کرد.

مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در رابطه با نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در خردادماه گفت: امتحانات تمامی پایه های ابتدایی با نظر و ارزشیابی حاصل شده در طول سال توسط معلم و با نظارت مدیریت مدرسه انجام خواهد شد.

او افزود: امتحانات پایه های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم متوسطه اول و دوم نیز با نظر و ارزشیابی حاصل شده در طول سال تحصیلی توسط معلم مربوطه و با نظارت مدیر مدرسه صورت می گیرد.

مظفری بابیان اینکه در امتحانات پایه نهم امسال ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر شرکت خواهند کرد، گفت: امتحانات این دانش آموران در ۴۳۳ مدرسه با سوالات هماهنگ استانی، براساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش و به شرط دریافت مجوز از ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ لغایت ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز با شرکت ۸ هزار و ۷۰۰ در ۹۶ حوزه امتحانی با میانگین ۹۰ نفر براساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش و به شرط دریافت مجوز از ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری از تاریخ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ لغایت ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

مظفری گفت: ارزشیابی دروس کارگاهی رشته های کار و دانش و فنی و حرفه ای نیز به صورت حضوری با مسئولیت و نظارت معلم در مدارس انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.