فرماندار خوشاب گفت: صلاحیت ۶۱ درصد از کاندیدا‌های شورای شهر در خوشاب تأیید نهایی شد.

 امان الله خدمتگزار فرماندار خوشاب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: برای ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در سه شهر خوشاب ۵۱ نفر ثبت نام کرده بودند که تا به امروز صلاحیت ۳۱ نفر از این افراد در هیئت اجرایی و نظارت شهرستان تأیید نهایی شد.

او افزود: در شهر سلطان آباد مرکز شهرستان ۵۳ درصد، در شهر مشکان ۵۹ درصد و در شهر نوده انقلاب ۷۷ درصد از صلاحیت کاندیدا‌ها تایید نهایی شده اند.

فرماندار خوشاب ادامه داد: در سه شهر خوشاب ۱۷ درصد از افراد انصراف داداند و ۲۰ درصد از افراد هم فعلا صلاحیت شان تایید نشده است.

خدمتگزار بیان کرد: افرادی که صلاحیت آن‌ها تایید نشده است از امروز به مدت ۴ روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام کنند.

او تصریح کرد: در نهایت بعداز بررسی اعتراض‌ها توسط هیئت نظارت استان، نتیجه نهایی صلاحیت کاندیدا‌ها شورای اسلامی شهر ۱۶ خرداد به فرمانداری‌ها ابلاغ می‌شود و بعد از آن لیست قطعی کاندیدا‌های تایید شده تا ۱۹ خرداد ماه به عموم مردم اعلام خواهد شد.

فرماندار خوشاب تأکید کرد: سپس طبق زمان بندی اعلام شده کاندیدا‌ها می‌توانند از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ خرداد ماه تبلیغات انجام دهند و ۲۸ خرداد هم روز انتخابات خواهد بود.

امان الله خدمتگزار اظهار کرد: تا به این لحظه با وجود محدودیت‌های کرونایی چارچوبی برای نوع و چگونگی تبلیغات در شرایط کرونایی اعلام نشده، ولی احتمالا بسته به شرایط در فضا‌های مجازی انجام شود.

او افزود: صلاحیت کاندیدا‌های شورای اسلامی روستا‌ها نیز در تاریخ ۲ خرداد به بخشداران ابلاغ می‌شود و سپس بخشداران بصورت محرمانه به افراد اعلام خواهند کرد.

فرماندار خوشاب ادامه داد: سپس افرادی که به نتیجه صلاحیت‌ها اعتراضی داشته باشند از روز ۳ خرداد تا ششم این ماه فرصت خواهند داشت که اعتراض خودشان را به هیئت نظارت شهرستان اعلام نمایند.

خدمتگزار بیان کرد: نتیجه نهایی صلاحیت کاندیدا‌های شورای اسلامی روستا نیز تا ۱۶خرداد به بخشداران ابلاغ می‌شود و تا ۱۹ خرداد هم لیست نهایی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده به عموم مردم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام// ع. ظ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.