نظام پزشکی مازندران از طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک بیمه سلامت در استان کاملا حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر محمد خورشیدی رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران در حاشیه نشست مشترک بیمه سلامت با اعضای نظام پزشکی در زمینه هماهنگی اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک همچنین کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت در استان، گفت: منابع مالی و نیاز‌های نرم افزاری و سخت افزاری این طرح آماده شده و سازمان نظام پزشکی نیز به عنوان نماینده جامعه پزشکی استان از این طرح کاملا حمایت می‌کند.

او افزود: بسیار خرسندیم که طرح نسخه نویسی الکترونیک بعد از سال‌ها تلاش بی وقفه وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه گر به خصوص سازمان بیمه سلامت به مرحله اجرایی و عملیاتی رسید و خوشبختانه این امر به صورت جدی در سال ۱۴۰۰ هم در تولید نسخه الکترونیک و هم نسخه پیچی الکترونیک اتفاق افتاد.

خورشیدی با مثبت ارزیابی کردن اجرای این طرح برای تمام افراد جامعه، گفت: یقیناً در این مسیر یکسری مشکلات کلی نیز نظیر بستر‌های اینترنتی  وجود دارد که باید آن‌ها را نیز حل کنیم.

او افزود: همچنین مشکلاتی هم در حین اجرا ممکن است اتفاق بیفتد که باید تمهیدات لازم اندیشیده شده تا بلافاصله بتوان با رفع مشکل و ارائه پاسخ مناسب و سریع به پزشکان، مردم و بیمه شدگان دچار مشکل نشده و پزشکان نیز در یک فضای آرام بتوانند در این طرح بزرگ مشارکت کنند.

خورشیدی گفت: عموم جامعه پزشکی از این طرح حمایت می‌کنند و گرچه  این طرح زمانبر باشد، ولی سود و استفاده آن هم برای مردم و هم برای جامعه پزشکی بسیار زیاد است.

رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران افزود: جامعه پزشکی استان هم هماهنگی و تعامل خوبی با بیمه سلامت جهت اجرای هر چه بهتر این طرح دارند و حمایت خود را از این طرح اعلام می‌کند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.